Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Danas: GSP Beograd masovno napuštaju vozači i majstori, trenutno nedostaje bar 1.000 vozača, a od početka septembra izgubiće još 350

Komentari (11) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 16 avgust 2019 04:02
Botovi
2000 vozača i 300 majstora, a 5000 u administraciji i na ugovor.
Normalno, što bi trpeli SNS teror i Vesića? A imaju manju platu od botova!
Preporuke:
30
1
2 petak, 16 avgust 2019 06:08
veliki majstor
sta ce gspu vozaci i majstori kad se zna da u ovoj drzavi postoji samo jedan vozac i majstor svih majstora? On ima to sve da proveze i opravi. on je nase svetlo i nasa tama, odkad ikad pa zanavek, jedini prvorodjeni vasionski vozac i majstor.
Preporuke:
27
0
3 petak, 16 avgust 2019 07:35
penzioner Cviko,
Rešenje ovog pitanja nalazi se u razlozima koje odlazeći radnici navode. Zatim, tu je administracija koja je prevelika iako je modernizovana sa računarima i programima koji zamenjuju administrativne radnike. Kao i u svim javnim preduzećima tehnološkom višku se ne može dati otkaz jer ih štiti stranka na vlasti. To što će firme zbog toga propasti, nema veze. Važno je da je zaposlen, fiktivno, nema veze...
Preporuke:
17
0
4 petak, 16 avgust 2019 08:10
apolon
odose vozaci na rajsku kubu i u hristovu rusiju,niko vise nece na propali sodomitski zapad
Preporuke:
8
7
5 petak, 16 avgust 2019 08:23
Placate
Majstore minimalac i ocete posvecenost poslu, e pa ne moze.
Preporuke:
18
0
6 petak, 16 avgust 2019 09:06
pedjaprorus
"....majstori odlaze kod privatnika koji bolje placaju..."
-Privatnici placaju isto kao i drzava jedino sto majstori imaju baksis.Baksis je veoma vazna stavka kod nas Srba jer se stice utisak da je pivo i ostali alkoholizam besplatan.Siguran sam da su uslovi rada kod privatnika losiji nego u GSP-u pre svega zbog radnog vremena.Kod privatnika je obavezno klizno radno vreme - pocne u 8h pa klizi dok se radniku neslosi.Nabije se tu i sedamdeset - osamdeset sati nedeljno.
Preporuke:
7
1
7 petak, 16 avgust 2019 09:09
zdrav život
Genije Blesić je mislio i o tome.
Okrenite se i pogledajte koliko biciklističkih staza
je izgrađeno posred pešačkih,a biciklista nigde.
Ali šta mu znače onolike staze za slepe pored biciklističkih,takođe na pešačkim?
Kad već nema ko da voza Beograđane,svi u pešake ili one druge.
Za vođom!
Preporuke:
12
0
8 petak, 16 avgust 2019 09:31
pedjaprorus
@apolon
-Ma ne idu u Rusiju.Tamo ne mogu da zarade vise od 2500 $ mesecno a na Kubi nemos' nista ni zaraditi tamo ti pare i ne trebaju.
Samo da mi jos zavaljamo Kosovo u UN,da proteraju Srbe iz R.Srpske i C.Gore i jos par sitnica .... pa kad udjemo u EU,povadimo pasose,nagrnemo preko granice...sto ce to da bude lepo.Zivele ove evropske integracije!
Preporuke:
10
0
9 petak, 16 avgust 2019 09:37
istina se može prikriti ali sakriti nkad
DA se beogradski penzioneri ne subvencionišu da plaćaju četiri dolara godišnju kartu imalo bi 50 miliona dolara više za plate vozačima i nove autobuse


Ali to niko ne pominje jer i vlast i opozicija računaju na glasove beogradskih epnzionera naročito onih sa "najviše smanjenim" penzijma koji su sada protiv Vučića ali za dalju pljačku sa bus plusem kao i pre Vučića
Preporuke:
4
1
10 petak, 16 avgust 2019 10:39
Spider Jerusalem
U proteklih 20 godina svaka vlast je imala stav da treba da budemo jeftina radna snaga i izvor ljudskih resursa za, uglavnom, zapad. Trenutna kriminalna vlast radi to isto plus masno zarađuje i sama. Verovatno će se naći nečiji brat/rođak/prijatelj ili možda neki strani investitor u jeftinu radnu snagu, sa flotom autobusa ili gomilom bivših GSP-ovih vozača na platnom spisku koji će preuzeti ono što GSP ne može da podnese.
Preporuke:
10
0
11 petak, 16 avgust 2019 16:36
Dragoslavić
Kada bi se ukinuo BUSPLUS i uveli kondukteri, bilo bi para za veće plate svima zaposlenima. Ukratko: -para ima ali ih ovlašćeni kradu!
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner